Obserwatorzy

sobota, 11 sierpnia 2012

Mam nadzieję, że znasz już wszystkie odpowiedzi, Marcinie



,,Modlitwa'' Marcin Różycki


Pozwól, ze zadam Ci pytanie Panie zanim roztrwonię resztę krwi Jak wielkie będzie me rozczarowanie Kiedy zapukam do Twych drzwi  Pozwól, że zadam Ci pytanie, Panie W jaką ruletkę światem grasz Jak wielkie będzie me rozczarowanie Gdy moje życie w zastaw dasz  Dobry Boże, daj odpowiedź Jak pokorny, cierpi człowiek  Po cóż grzeszników spowiadanie, Panie Kiedy podłości wszystkie znasz Kogo poprosić mam o przebaczanie Kiedy po trzykroć Twoja twarz  Pozwól, że zadam Ci pytanie, Panie W jaką ruletkę światem grasz Jak wielkie będzie me rozczarowanie Gdy moje życie w zastaw dasz  Dobry Boże, daj odpowiedź Jak pokorny, cierpi człowiek  Pozwól, że powiem jedno zdanie, panie Boję się iść Twą drogą, gdyż Ja chciałbym jedno, jedno proste zdanie U Ciebie wszystko jest na krzyż  Dobry Boże daj, odpowiedź Jak pokorny, cierpi człowiek

Od dzisiejszej nocy śpiewa Bogu, nam  zostały piosenki-piękne piosenki , i żal, że Go już  nie ma.

PS. jeszcze łudzę się, że znajomi zrobili mi paskudnego psikusa telefoniczną informacją o Jego śmierci, aż boję szukać się wiarygodnej informacji w internecie

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie. Chciałabym zaprosić na mojego nowego bloga o Marcinie. Do tej pory pisałam o nim na swojej stronie muzycznej. Teraz otworzyłam dla niego oddzielny blog. Powoli sukcesywnie będę nadrabiać zaległości, bo na razie przeniosłam tylko poprzednie wpisy. Mam nadzieję, że z chęcią będziesz tam zaglądać. podaję adres : http://erotykzzakiosku.blogspot.com/

    Zapraszam także na oficjalną stronę Marcina na Fb, gdzie jestem administratorem i staram się na bieżąco prowadzić wszystko, a dużo się dzieje.
    https://www.facebook.com/pages/Oficjalna-Strona-Marcina-R%C3%B3%C5%BCyckiego/114028791996238?ref=hl

    Jeśli jest ktoś chętny na ostatni tomik Marcina pt: "Pan Śmierć" to proszę o prywatną wiadomość na adres aga23034@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń