Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2012

Co to jest?

 Ja jestem płochliwa jak mało kto -chyba. Przed pięcioma minutami z mojego okna fotografowałam  burzowe niebo , przynajmniej chciałam je sfotografować. Wyszło jak zwykle-ale nie o to chodzi- sfotografowałam coś, czego przecież nie ma. I teraz nie wiem, mam się bać  czy jeszcze nie. To zdjęcia wykonane jedno po drugim-sami osądźcie:

Nie mam zielonego pojęcia co ja sfotografowałam, to dach od parterowej ,,dobudówki'' a co na nim?

Za chwilę był zupełnie czysty.

2 komentarze:

  1. Anonimowy16/7/12 11:10

    Czy to nie przypadkiem dymek z papierosa?... albo zbłąkana dusza baletnicy...
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, nie paliłam w tym momencie, a dusze baletnic to nie do mnie chyba by lazły, toż ja mam tyle z baletem wspólnego co,,droga suknia'' z,, drogą koleżanką'', np.

    OdpowiedzUsuń