Obserwatorzy

czwartek, 7 czerwca 2012

...

Chyba popsułam coś, bo od kilku dni mam problem z przesłaniem zdjęć na bloga, dlatego zupełnie nie na temat zdjęcie Kajtka, bo dzisiaj jakimś cudem tylko to jedno dałam radę zapisać.Prawda, że mój kotek to kawał przystojniaka? Żeby jeszcze był taki mądry jak jest ładny-ale te cechy  chyba nie chadzają w parze.
Dzisiaj pierwszy raz jest mi żal, że nie mieszkam w dużym mieście, najlepiej mieście -organizatorze meczy. Chciałabym osobiście zobaczyć czym tak zachwycają się goście zagraniczni . Przez ostatnie tygodnie było tyle zamieszania w mediach na temat jacy to nieprzygotowani do tych  mistrzostw jesteśmy a tu nagle takie zachwyty. Udawane ? A swoją drogą , dzisiaj gdyby nawet najbardziej bulwersujące rzeczy się stały lub wyjaśniały to i tak chyba ich sens umknąłby uwadze większości Polaków. No może tylko elektorat PiS-u nie zdradza wielkich emocji związanych z mistrzostwami, według szefostwa tej partii nic się nam nie udało.I takie właśnie głosy słyszę od znajomych, którzy popierają wypowiedzi swoich guru.Nie wiem, może mają racje- ja ze ,,swojego miejsca siedzenia'' nie wiele widzę. Tutaj jest jak było, z mistrzostwami czy bez mistrzostw. Dla mnie osobiście mogliby kibice na pieszo do stadionów zmierzać , byleby nasi grali porządnie.Dzisiaj widziałam czerwone auto z olbrzymim białym orłem wymalowanym na masce- wyglądało niesamowicie.I nie chciałabym być w skórze naszych piłkarzy, już dziś dostałabym rozstroju nerwowego z obawy, że mogłabym zawieść nadzieje kibiców.
P.S. organizatorzy  meczy czy meczów?

1 komentarz:

  1. Anonimowy9/6/12 17:23

    Kot przystojny, ale szpetne imię mu wybrałaś.Nie da rady mu zmienić? On zmądrzeje gdy nikt za nim ,,Kajtek, Kajtek'' darł się nie będzie.

    OdpowiedzUsuń