Obserwatorzy

wtorek, 13 września 2011

Nie znam się na polityce, ale już tej kampanii wyborczej nie zniosę-banda durni rwących się do władzy-a narodowi paskudzenie programów informacyjnych w  tv. Ktoś powie: nie interesuje cię to nie słuchaj. Ale ja  nadal siedzę przy ,,zwijaniu'' kwiatków z bibuły, więc siłą rzeczy włączam tv i filmu raczej nie pooglądam, a gadaniny słucham, bo patrzeć w ekran nie muszę. I słucham  jak dorośli ludzie, zdawałoby się mądrzy ,plotą głupoty aż człowieka skręca. O, chociażby z ostatniej chwili-rząd jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo skrzynki meillowej pani Kempowej.  A za moje klucze od mieszkania, które znów  w cudowny sposób mi zniknęły -też ? Chociaż ta wypowiedź  to  ,,małe piwo''- ot- rozżaliła się   , bo jej skrzynkę rozpracowali ,,hakierzy'', ja wyzywałam cały świat, gdy mi tak zrobili, więc prawie ją rozumiem.
Jednak zdarzają się wypowiedzi, od których  mi niedobrze się robi-jak chociażby rezonowanie o ,,chłopach'' ze wsi i zmianie priorytetów. Sama jestem prawie ,,chłopem''-poczułam się więc obrażona i urażona . Polityka ,,białej flagi''- ja już ją wystawiam w widoczne miejsce, flagę białą- nie politykę.Poddaję się- na wybory nie pójdę, bo mogę w formie zemsty zmarnowac swój ,,cenny'' głos  na Palikota. I nie daj Boże weźmie i wygra? A może trzeba zrobić to z rozsądku? Nakupimy sobie legalnej marychy, popalimy, i bedzie nam zwisać co dzieje sie wokoło?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz