Obserwatorzy

czwartek, 15 września 2011

czteroletnia ciąża

Od czterech lat nikt nie zawracał sobie głowy przedszkolami, szkołą, spadkiem przyrostu naturalnego no i ...bomba wybuchła, zaczął się widocznie poród po czterech latach stanu błogosławionego.Nagle wszyscy zaczęli bardzo martwić się dziećmi w wieku przedszkolnym.Ba, wszyscy mają receptę na wzrost,, pogłowia'' i tanie przedszkola. Z bezdzietnym p. prezesem i ...Biedroniem włącznie.(!) A ja mam zapchaną skrzynkę z ulotkami ,,reklamowymi'' kandydatów do Sejmu i Senatu. I każdy z nich jest ten najlepszy!!! Najwięcej umie, posiada chęci  i umiejętności potrzebne by uzdrawiać lecznictwo, edukację, najmocniej kocha rencistów(czyli mnie) i emerytów, wie jak zadbać o moją świetlaną przyszłość. No i popatrzcie-wreszcie ktoś mnie kocha i bardzo mną się przejmuje, a już od   czterech  conajmniej lat taka zaniedbywana się czułam.  A ja jestem taka wredna i niewdzięczna   bo   marzy mi się by ich wszystkich w jakiegoś złoma spakować i wysłać co  najmniej w kosmos- a jak się po drodze nie wygryzą wzajemnie to niech  i  szczęśliwie wyladują,( bez mgly)   byle z dala ode mnie.                                                                                                                                                         I niech się już nikt nie martwi o mnie, bo ja chcę tylko odrobinę spokoju!!!

O, a przykładem  uczciwości  niech pozostaną  nasi piłkarze-ci jedni uczciwie  i sumiennie przegrywają.

1 komentarz:

  1. Anonimowy19/9/11 21:14

    Ludzi w złoma? mało było 10 kwietnia? tego życzysz biedakom? aleś wredna i podły człowiek z ciebie

    OdpowiedzUsuń