Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2013

Już jestem(tylko czy to kogoś interesuje?)

Długo nie pisałam, to nie były najlepsze dwa miesiące mojego życia, musiałam się pozbierać. Nic już  nie będzie tak samo, ale jakoś żyć trzeba przecież.Jeszcze tylko uporać się z zaległą pracą  papierkową, powypełniać Pity, City , bilanse  i różne takie badziewia  bez sensu -a potem zajmę się tym co lubię, bibułą. Przynajmniej takie mam postanowienie a jak będzie , zobaczymy. Dzisiaj nie mam nic do pokazania, bo niczego nie zrobiłam. I szczerze mówiąc nie mam nawet krztyny pomysłu na cokolwiek, mimo,  że co chwilę ktoś znajomy próbuje mnie zmobilizować do działania.Już późno- na dziś dość. Jeszcze tylko troszkę urokliwych zdjęć, nie znam autora, pobrałam je z konta Bieszczady Wysokie na Facebook-u. Autora nie znam ale znam miejscowość ze zdjęć.To moja miejscowość.

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że już Jesteś. Przesyłam moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  2. Fsjnie, że znowu jesteś. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń