Obserwatorzy

sobota, 13 października 2012

Nudno?   To nie u nas.
U nas ciągle ktoś protestuje, maszeruje, obala komunę, rozwiązuje skomplikowane zagadki,odkopuje, odprawia modły, ogłasza obywatelom nowe sposoby na poprawienie ich bytu. Tylko dlaczego czuję jakbym w wieży Babel mieszkała? Moje pokolenie ,,obalało komunę'' i chyba to obalanie weszło mu  w krew , a może tylko  bardzo przywiązało się do hasła? Sama chętnie bym coś lub kogoś obaliła, ot tak sobie , dla równowagi psychicznej. Tylko co ? Komuny nie mam zamiaru obalać drugi raz, jak już  była na deskach, do wymyślania nowych haseł nie mam głowy.,,Oddawajcie telewizję Trwam '' jakoś mi nie leży,  ,,Tusk do Brukseli''- no tak, to tu się,, jeszcze nie obłowił''? ,,Wolne konopie''? No nie - w tym kraju i bez konopio-makowych  każdy ma wizje, na kij im te konopie? Wiem! Się oflaguje na temat,,Chcę mieć  znowu 25 lat''. Mogę? Mogę- a kto mi to załatwi? A co mnie to obchodzi.Ja żądam i już Przecież i tak wszyscy wiedzą , że,,te masony, żydy, złodzieje,zdrajce  i kłamce wszystkiemu winne.'' Dokładnie tak sformułowaną wypowiedź dzisiaj usłyszałam i bardzo spodobały mi się te ,,zdrajce i kłamce''. A gdy spytałam pana , kto to są masony, usłyszałam rozbrajającą odpowiedź: ,,a to wszystko jedno''.Więc i mnie też jest wszystko jedno i dlatego najgłupszego posta piszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz