Obserwatorzy

niedziela, 17 czerwca 2012

I nie było siedmiu plag egipskich...

tak kibicował Dami,

A było jak zawsze, czyli wszystko w normie. Trzech zawodników nawet w najlepszej formie(?) nie wygra meczu, jeśli  pozostali biegają bez sensu po boisku.  Trójka z Dortmundu jest wielka pod warunkiem , że wspiera ją siedmiu równie dobrych  zawodników. Nam zabrakło. Tak bywa- chociaż serce bardzo by chciało to rozum podpowiadał ,  że odpadniemy. Nie wchodzi się do dalszej gry po dwóch remisowych meczach-chociaż czasami cuda się zdarzają.Nie mam pojęcia dokąd wybiera się trener  Smuda,  stworzył drużynę, niechby z nimi nadal pracował, chociażby za ...karę-niech zrobi z niej drużynę marzeń. Znowu dadzą nowego trenera, który po swojemu namiesza w składzie, namiesza chłopakom w głowach i nogach-a eliminacje do MŚ  tuż, tuż. Uwierzę, że Smuda to zły trener w momencie gdy zawodnicy tak stwierdzą. Ocen wszelkiej maści  ,,fachowców'' mam dość-co jeden to wie lepiej i inaczej niż pozostali.Mieliśmy różnych trenerów i ..wszyscy byli do kitu ponoć. A ja chciałabym znać odpowiedź na jedno skromne pytanie: czy te wszystkie Shakiry, żony i nie żony zawodników z innych krajów musiały załatwiać sobie bilety ,,kanałami''  na mecze ich najbliższych. To jest skandal według mnie- Błaszczykowski ma rację , że wywleka takie sprawy na światło dzienne. Grzegorz Lato to kawał łajzy, skoro o tym nie pomyślał, pomijając to, że wraz ze Smolarkiem  był,,miłością'' mojego życia , życia kibica oczywiście. Pożyjemy, zobaczymy co
a tak Wojtuś, moi wnukowie
wyniknie z tych mistrzostw dla naszej drużyny: pewnie nowy trener, nowy skład(niekoniecznie lepszy), Latę wymienią lub nie, Mucha pójdzie na zieloną trawkę a i tak wszystkiemu będzie winien Tusk. To też przecież u nas już norma. Niech by  tylko politycy się zamknęli- to ja już nawet tę przegraną szansę przeżyję- ich to już naprawdę nie daje się słuchać. Mają Sejm, biura poselskie, tam niech szczekają, bo piłkę to większość z nich ma w głębokim...poważaniu, podpinają się tylko pod te mistrzostwa by zbijać własny kapitał polityczny.  A chuligani jak byli tak i są,, jedynymi reprezentantami obrony naszego narodowego honoru''. Niech to licho- na co mi przyszło na stare lata- ci, których należałoby odizolować od społeczeństwa , gówniarze - którzy leją się wszędzie i z każdym- bronią mojego honoru. Może jednak najpierw by mnie ktoś zapytał czy ja chcę takiej obrony? 
PS. Pisząc o politykach mam na myśli ich wszystkich, bez względu na to, jaką partię reprezentują . Nie jedną czy dwie partie-wszystkich. Czasem mam wrażenie , że mój durnowaty mocno kotek ma jednak więcej od nich rozumu.

1 komentarz:

  1. To niesamowite jak bardzo moje przemyślenia zgadzają się z Twoimi. Fajnie jest wiedzieć, że ktoś myśli podobnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń