Obserwatorzy

środa, 16 maja 2012

wyróżnienie

Mam napisać pięć rzeczy o sobie, hmm...spróbuję.
1.Kocham wiersze, koty i Iron Maiden
2.Moje dzieci i wnuki są dla mnie ósmym (?)cudem świata
3.Marzę by kopnąć... w kolano Jana  Tomaszewskiego(bramkarza) za to, że pozbawił mnie złudzeń co  do swojej osoby
4. Nie znoszę sytuacji wobec których jestem bezradna
5.Popełnię najgorsze głupstwo i coś bardzo dobrego pod warunkiem, że nikt mnie do tego nie namawia-nie cierpię działać pod dyktando.

No już...

Teraz blogi, które wyróżniam:


1.Enklawa -za oryginalne spojrzenie na sytuację społeczną i polityczną.
2. Janeczkowo -autorce za to  ,że jest i za zwyczajne ludzkie ciepło .  
                                                                        3.Tomasz Lorek na Netlog -za prostotę w ubieraniu uczuć w słowa i za piękne zdjęcia .
4.Skarby Arkadii-Beading -za  makramowe bransoletki i zegarki
5synthpop i uczucia w muzyce -za ,,...bo muzyka jest ważna jak oddech...''
6.***Украшения от Anabel*** -za gerdany i inne, niesamowite prace koralikowe
7. Kwiaty z bibuły - rękodzieło... bibułkowe szaleństwo i nie tylko...Witam w moim świecie! -za piękne kwiaty z bibuły.
8.Beads Fantasy -za śliczne koralikowe kolie i naszyjniki
9. balerinaszydełkowanie -za szydełkowane serwetki
10. MÓJ KAWAŁEK PODŁOGI -bo lubię go czytać




Ale się spracowałam-ale przynajmniej wreszcie dodałam ulubione blogi  do obserwowanych , czyli tam gdzie ich miejsce.







7 komentarzy:

  1. Łał , dzięki , jest mi niezniernie miło ;)))
    U mnie szaleństwo "komunijne"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Спасибо большое!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie dla mnie i mojego bloga muzycznego. Niniejszym zapraszam także na moją drugą stronę, tym razem smakowitą http://wilczyca-mojemniam.blogspot.com/. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Wilczycy-Adze dotarłam do Twego bloga :)Piękne kwiatki tworzysz :)Jestem początkującą "bibularką",choć bardziej mi bliższa masa solna,ale lubię od czasu do czasu coś z bibułki "uwinąć" :)Obiecałam 14letniej koleżance mej córci wykonać dla jej mamy Różyczkę jako dodatek do serducha z masy solnej,serducho już się suszy po pomalowaniu,teraz czas na różę...nie wiem jak mi wyjdzie :((Twoje są perfekcyjne :))) Pozdrawiam,będę wpadać częściej :*

    OdpowiedzUsuń