Obserwatorzy

niedziela, 27 listopada 2011

Odpowiadam na komentarze

1.Janeczka i Anka-ślicznie wam dziękuję za pochwały.
2.Liliana, Regina , Anka-zero filmików, brak umiejętności. Wzorów nie posiadam żadnych. Wszystkie moje róże i kamelie to miały być w zamiarach takie kwiaty jak wszystkie inne pokazywane przez  panie w internecie- ale ja je chyba składam inaczej i tyle. To chyba mój brak umiejętności-ale od zawsze mi takie właśnie wychodzą.
3.Anonim-Listki robię z krepiny, to nie  są dokupywane.
4.Zygmunt- nie wiem na ile widzi Twoja żona lub  ty, bo to są listki z krepiny i bibuły.Oskarżasz mnie w o nieuczciwą konkurencję a nie prościej zapytać z czego je robiłam? Jedyne sztuczne listki przy moich kwiatach to różowy bukiet na podstronie  Bibułkarstwo (sprzed dwóch lat) i to na wyraźne żądanie klienta. Mam jedynie nadzieję, że pomyłkę spowodowała jakość zdjęć tych kwiatów- nie zwykła nieuprzejmość.
5.JK- nie wiem,które to są bananowe goździki-ale zapewniam, wszystkie, któe prezentuje na podstronie ,,Bibułkarstwo'' są wykonane z bibuł przeze mnie osobiście-więc da się na sto procent. Acha, bransoletka nie musi się podobać, nie każdy lubi żółty kolor-dzięki za szczerość.
6. Alka- ,,urobek ''znajduje się na podstronie ,,Bibułkarstwo''-proszę tam zajrzeć, lilie też są.

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz