Obserwatorzy

środa, 15 czerwca 2011

prośba

Bardzo proszę o komentarze ale pisane bez przekleństw-nie opublikuję  tutaj komentarzy zawierających np.treść złożoną z  34 wyrazów,z których  tylko cztery nadają  się do przeczytania : ,,...jesteś, kler, Pis i ...tróhło'', a tak na marginesie  to pisze się ,,truchło''. Ja właśnie jestem takie truchło i po prostu nie rozumiem co komentujący chcą właściwie powiedzieć, chociaż rozumiem, że się z moimi przemyśleniami absolutnie nie zgadzacie  a to akurat wolno każdemu. Jeśli autor przytoczonego przykładowo komentarza napisze precyzyjnie co ma mi do zarzucenia, bez przeklinania -obiecuję, że nie bedę cenzorem. Takich komentarzy jest dużo, ten zapadł mi w pamięć, bo chyba był najdłuższy i absolutnie nie do zrozumienia przez prostego człowieka, czyli mnie.
*******************************************************************************

Póki kot przynosi mi śniadanie (żywe!) do łóżka , póty głód mi nie zagraża- najwyżej zejdę z powodu nerwicy lub zawału


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz