Obserwatorzy

wtorek, 23 listopada 2010

Modlitwa końca mojego wieku-A.Ziemianin

 

 Ty który śmieszne kawki nauczyłeś latać
Ty który jesteś z tego i nie z tego świata
Uchowaj dzisiaj od nienawiści Moje serce moje oczy moje myśli
Ty który stworzyłeś jaśminu gałązkę
Ty który orzech włoski zawiązujesz w piąstkę
Zachowaj dzisiaj od nienawiści Moje serce moje oczy moje myśli
Ty który kaczeńce wymyśliłeś dla nas
A żaby nauczyłeś nocnego kumkania
Odwróć dziś - proszę - od nienawiści
Moje serce moje oczy moje myśli Ty który do morza
Prowadzisz swe rzeki Ty który zmęczonym zamykasz powieki  

Nachyl dziś - proszę - w strone miłości Moje serce moje myśli moje oczy
                                           

2 komentarze:

  1. Anonimowy1/12/10 10:45

    pomogło? emocjonalna jak każda artystka-uspokój się, bo na dłuższą metę tak się nie da

    OdpowiedzUsuń
  2. Że co? Mój błąd- to mistrz nazywania emocji ,,po imieniu''-A.Ziemianin, to nie ja.Juz dopisuję autora-żeby ktoś ,,sobie nie pomyślał''. Ja nie jestem artystką, ja żywy człowiek, a żywi odczuwają emocje. Nie zawsze potrafią je nazwać- dlatego posiłkują się mistrzami słowa.

    OdpowiedzUsuń